воскресенье, 29 марта 2015 г.

მეხუთე დღე
                   დღევანდელი დღე დავიწყეთ გამეორებით. გავიხსენეთ და შევაჯამეთ ნასწავლი მასალა.
                    დღეს ვისწავლეთ ბლოგზე გვერდების გაკეთება. დიზანით გაფორმება.  განვამტკიცეთ შეფასების მეთოდები. ვიმუშავეთ პრეზენტაციის შაბლონები..
                     ვმუშაობ პროექტზე-მგელი.
                     უკვე გავაკეთე პუბლიკაცია.  მოსწავლეთა წინარე ცოდნის  დასადგენად  შევქმენი გრაფიკული ორგანაიზერი. სქემა ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე. ამ სქემის დახმარებით  დავგეგმავ პროექტის მიმდინარეობას, განვსაზვრავ მოსწავლეთა ინტერესებს. პროექტი წარიმართება მოსწავლეთა ინტერესებიდან გამომდინარე.
                    კოლეგებისაგან ვითხოვ დახმარებას. თუ რამე საინტერესო ინფორმაციას ნახავთ მგელზე გთხოვთ მომაწოდოთ ლინკები, ან მხატვრული ლიტერატურა.
                   წინასწარ დიდი მადლობა.



p.s

        მოცემული ლინკიდან შეგიძლიათ შეხვიდეთ მარეხი ჯელაძის ბლოგში და ვნახოთ ერთმანეთის გვერდები
                  intelis-kursi.blogspot.com       


                   
                   

7 комментариев:

  1. ყოჩაღი გოგო ხარ, რამდენი რამ ვისწავლეთ შენ კიდევ შემახსენე. კარგი იქნებოდა დავალებაც ასე სრულყოფილად დაგეწერა. თუ რამე ვნახე შენს პროექტთან დაკავშირებით შეგეხმიანები. ჩემი პროეტი---საკვები პროდუქტებია

    ОтветитьУдалить
  2. nino momwons Sens mier archeuli tema aucileblad gagiwev daxmarebas

    ОтветитьУдалить
  3. ნინ, შენ ისეთი ჭკვიანი და მოხერხებული ხარ, ვეჭვობ ვინმეს დახმარება დაგჭირდეს.ყოჩაღ!.ყოჩაღ! ყოჩაღ!
    და მაინც, თუ რამეს მივაგნებ, აუცილებლად გამოგიწვდი დახმარების ხელს.

    ОтветитьУдалить
  4. მარინა მადლობთ თბილი სიტყვებისთვის.
    დავალება შემდეგია: უნდა წავიკითხოთ მოდული მეორე. შეფასების მეთოდები.
    საბაზისო უნარ ჩვევი უნდა შევავსოთ. რა ცოდნას ფლობენ ბავშვები პროქეტის დაწყებამდე.
    სასწავლო პროცედურებში წერთ პირველი კვირას. რას აკეთებთ. როგორ შეგაქვთ მოსწავლეებთან თემა. რა გაქვთ უკვე გაკეთებული და ა.შ
    მოსწავლეთა წინარეშეფასებისთვის ვიცი მინდა ვიცოდე თუ არ გაქვთ დასრულებული დაამტავრეთ
    გისურვებთ წარმატებებს.

    ОтветитьУдалить
  5. ქალბატონო ნინო, ვფიქრობ კარგი იქნება თუ დოკუმენტურ და მხატრულ ფილმებს ჩართავთ თემაზე დასაინტერესებლად ასევე გამოიყენეთ მხატვრული ნაწარმოებებიც. საინტერესო თემა გაქვთ არჩეული. გაგვაცანით რას გეგმავთ პროექტის ფარგლებში? რა დავალებები გაქვთ ჯგუფებისთვის მოფიქრებული? რა დასკვნების გაკეთება მოუწევთ მათ?ინფორმაციას რომელსაც მოიძიებენ რა სახით წარმოადგენენ? რომელი ნაწარმოებით, ფილმით ან დოკუმენტური მასალით დააფიქრებთ მგლების ცხოვრებაზე მათ საჭიროებასა და მოთხოვნებზე? გეგმაში მიზანი დაწერეთ ძალიან კონკრეტულად ისე რომ შეძლოთ შეფასება.დაწვრილებით გაწერეთ გეგმაში ყოველი კვირის პროცედურა.
    tpdc.ge/essentials-ზე რესურსებში მოძებნეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები zip ფაილები და ნახეტ პროექტები ,,გავიცნოთ დათვები" , ,, მასწავლებლის საყვარელი ცხოველი", ,,სათავგადასავლო ექსპედიცია აფრიკაში ",, მონსტრების გაცვლა " რესურსებშივე დაათვალიერე მოსწავლეთა მხარდაჭერაში - ცხოველთა საპრეზენტაციო კოლაჟი, .იქნებ დაგეხმაროთ თქვენ პროექტში და მოგცეთ დამატებითი იდეები და მიმართულებები

    ОтветитьУдалить